Декілька правил

Правильно вибрати ім'я для тренажерного залу нескладно, але при цьому варто дотримуватися кількох правил, перевірених часом:

  • Популярним та дуже ефективним способом формування назви для об'єктів, пов'язаних з фітнесом, є включення в ім'я слів «фітнес», «fitness» та «fit». Назва, що містить ключове слово, чітко визначає сферу діяльності закладу, не залишаючи варіантів. При створенні назви відмінний результат показали комбінації цих слів з іншими, що підкреслюють призначення клубу, наприклад, BodiFitness або BeautyFitness.
  • Відмінно показали себе назви, які не мають конкретного відношення до фітнесу, але розповідають про спортивний напрямок клубу. Такі імена включають слово «спорт», а також інші терміни, що не залишають сумнівів у спеціалізації залу: «атлет», «м'язи», «жим». У поєднанні з прикметниками може з'явитися на світ чудовий бренд фітнес клубу, наприклад «Залізний спорт», «Сталеві м'язи».
  • Нестандартні та оригінальні назви, що не мають прямого відношення до спорту, але асоціюються з ним. Назви фітнес клубів, що включають імена: «Геркулес», «Геракл», «Арнольд» або звучне слово, доповнене терміном «gym» (тренажерний зал). Назви "Залізний Арні", "Total Gym" є яскравим прикладом такого творчого підходу.

При виборі назви важливо, щоб вона не була зайнята великим фітнес-брендом і не була схожа з нею. У кращому випадку, при реєстрації торгової марки вам буде відмовлено у праві власності на ім'я, навіть якщо ви використовуєте його кілька років. Найбільш неприємний результат такого збігу – судовий розгляд із власником авторських прав на назву.

Геть правила – будьте креативні!

Наведені вище правила є суворим стандартом, ігнорування якого завадить розвитку бізнесу. Непогано, коли в імені фітнес клубу є інформація, що наводить, але це не обов'язкове правило для успіху. Набагато важливіше те, як подаватиметься ім'я залу потенційним клієнтам. Існує чимало прикладів, коли фітнес клуби з назвами «Німфа», «Ромашка» або «Ультрафіолет» перевершували за популярністю своїх сусідів «Power Gym» або «Брутальний Арні» завдяки грамотно побудованій рекламній кампанії та якості послуг, що надаються. Говорячи простіше - якщо у вас є час і бажання просувати власний, не схожий ні з чим бренд, то можете брати будь-яке слово або поєднання слів і діяти!

Як не слід називати клуб

Даючи рекомендації про те, як вигадати назву для фітнес клубу, варто згадати і про те, як не варто називати зал. Не надто милозвучні, важковимовні і незапам'ятні слова, особливо іноземного походження, можуть опосередковано впливати на популярність зали. Побачивши рекламу клубу, людина захоче дізнатися про неї більше, скориставшись Мережею та пошуковими системами, але не тут було – мудре слово виявилося геть забутим, на чому, як правило, інтерес до залу і закінчується. Також не надто приваблюють назви типу «У Сергія», «На розі», «Перехрестя» - вони більше підходять для кафе або пиріжкової, ніж для тренажерного залу, що серйозно позиціонується.

Висновок

Підсумовуючи все вище сказане, хотілося б ще раз відзначити важливість правильного вибору назви для вашого фітнес клубу. Підійдіть до цього питання з максимальною відповідальністю та креативністю. Адже саме від того, як ви назвете фітнес клуб, безпосередньо залежить подальша популярність, впізнаваність, і найголовніше – прибутковість вашого проекту!