Технічне переоснащення фітнес клубу

Для більшості відвідувачів фітнес-клубів, якість та ефективність обладнання грає одну з найважливіших ролей при виборі місця для тренувань. Незалежно від стажу занять, статі та віку, клієнти хочуть віддавати свої гроші за можливість використовувати найкращі тренажери від відомих брендів. Щоб залучити нових клієнтів до свого фітнес клубу, достатньо придбати нове обладнання для тренажерного залу. В Україні, за статистикою, не так вже й багато спортивних закладів, які можуть запропонувати своїм відвідувачам професійне обладнання високого рівня. Саме тому оновлення парку тренажерів незмінно викликає інтерес у клієнтів і змушує їх змінювати свій колишній фітнес клуб на той, який за ту ж абонплату готовий надати краще обладнання.

Заохочення клієнтів

Матеріальна зацікавленість у всі часи була одним із найпотужніших способів стимулювання попиту. Спортивний клуб фітнес спрямованості може використовувати для залучення клієнтів безліч варіантів заохочення. Багато залів пропонують пробні безкоштовні відвідування нових клієнтів, що дає можливість показати переваги закладу і цим зацікавити людей у придбанні абонементу. Також чудово показали себе програми «Приведи друга» та «сімейний абонемент», що передбачають гарні знижки на відвідування тренажерного залу за умови залучення клієнтом нових відвідувачів. Є й дещо екзотичні варіанти, наприклад, можливість отримати знижку на абонемент, величина якої у відсотках дорівнює кількості скинутих кілограмів за місяць. Ці програми непогано працюють у фітнес клубах для жінок, викликаючи у відвідувачок певний азарт, яким вони заражають подруг, ще не охоплених фітнесом.

Брендування послуг

У будь-якому місті можна знайти чимало фітнес клубів, які, незважаючи на високий рівень сервісу та гарне оснащення, залишаються у тіні інших залів. Чому так виходить? Відповідь проста – мало обладнати тренажерний зал професійними тренажерами та снарядами, створити комфортні умови та найняти найкращих тренерів – потрібно вигідно зробити це потенційним клієнтам, бажано використовуючи сучасні способи поширення інформації. Створення свого бренду, унікального образу, є ефективним способом залучити нових клієнтів та «відвести» чужих. Щоб забезпечити фітнес клубу гідний образ, необхідно розробити якісний інтернет-сайт, завести сторінки у соціальних мережах та вкласти гроші у ефективну рекламну компанію. Такі іміджеві заходи неодмінно дадуть результат та послужать залученню нових відвідувачів до вашого фітнес-клубу.

Партнерські відносини з іншими компаніями

Відмінний спосіб «розкручування» тренажерного залу – це взаємовигідні партнерські відносини з іншими організаціями, які працюють у галузі здоров'я та спорту. Компанії не повинні надавати послуг, подібних до ваших, але їхня діяльність може побічно перетинатися з красою та здоров'ям. Розміщення вашої реклами в масажному салоні, солярії чи бутику спортивного одягу може залучити клієнтів до фітнес-клубу, а реклама цих компаній у холі вашого залу чи на його сайті допоможе їм знайти людей, зацікавлених у певних товарах та послугах, серед ваших відвідувачів.

Список заходів, які можуть залучити нових відвідувачів, можна продовжувати дуже довго. Проведення семінарів з відомими діячами фітнес-індустрії, лотереї з розіграшем безкоштовних абонементів, активне просування в соцмережах, розміщення реклами на інтернет-ресурсах, розповсюдження флаєрів, календарів та сувенірної продукції – це лише найвідоміші способи, спрямовані на залучення нових відвідувачів. Завжди потрібно пам'ятати, що креативність, знання психології та позитивний настрій зроблять заходи щодо «розкручування» зали максимально ефективними, а почуття міри забезпечить прихильність потенційних клієнтів будь-якої статі та віку.