Sport Life запровадив помісячну оплату: чи вигідно це?
Мережа фітнес-клубів, що працює на території всієї України, по праву вважається однією з найбільш затребуваних. Просторі комфортабельні зали, великий вибір послуг та головне – відмінна комплектація, що включає найкращі професійні тренажери для фітнесу, гарантували цим клубам популярність та процвітання. Але зараз мережа, як і багато інших компаній галузі, переживає не найпростіші часи та шукає нові шляхи для того, щоб зберегти існуючих клієнтів та залучити нових.

Тепер Sport Life ще доступніше
Sport Life, з моменту появи в Україні, завжди пропонував річні абонементи різного типу. Вибір варіантів був досить значним і міг задовольнити будь-які запити. Клієнтам пропонувалися варіанти з відвідуванням басейну та без, з додатковими груповими заняттями, економ-варіант та особливі, VIP-картки з доступом до зони, де розташовані тренажери преміум-класу. Придбання річного абонементу було дуже вигідним з погляду вартості одного місяця відвідувань, але навіть у цьому випадку заплатити за цілий рік могли не всі охочі. Грав свою роль і психологічний бар'єр, адже треба було розлучитися одразу з чималою для сімейного бюджету сумою, нехай навіть це було й привабливим у довгостроковій перспективі.

До початку пандемії відвідувачі постійно висловлювали зацікавленість у купівлі місячних абонементів, засипаючи питаннями «гарячі лінії» компанії та висловлюючи побажання у групах соцмереж. Але такий варіант керівництво мережі не розглядалося і доводилося миритися з існуючою системою. Але все в цьому світі змінюється і непорушну концепцію довелося все ж таки переглянути. З початком епідемії коронавірусу фінансове становище багатьох українців серйозно похитнулося і від придбання абонементів почали відмовлятися навіть ті клієнти, які багато років залишалися вірними клубу.

Коли епідемія вдарила навіть лідерам ринку, то довелося задуматися про те, як залучити клієнтів. У зв'язку з цим відбулася довгоочікувана подія – 7 липня 2020 року віце-президент мережі Sport Life Маргарита Годун на прес-конференції в Києві заявила, що відтепер усі охочі зможуть купувати місячні абонементи до фітнес-клубів Sport Life.

Топ-менеджер компанії повідомила представникам преси, що ця подія стане справжньою революцією в українському фітнесі та залучить до клубів мережі безліч нових клієнтів, а також поверне старих. Також Маргарита Годун наголосила, що абонемент у тренажерний зал пропонуватиметься за адекватною привабливою ціною, без прихованих комісій та націнок. Клієнт оплачуватиме лише місячну вартість послуг, які сам для себе обере.

У багатьох клубах Sport Life під час карантину не марнували часу і займалися поточними ремонтами та модернізацією парку тренажерів. Тому відвідувачі цих залів мають додатковий стимул у вигляді свіжого ремонту та нового обладнання. Погодьтеся, лижний тренажер Concept2 SkiErg2 PM5, що з'явився в кардіо зоні улюбленого клубу – чудовий бонус до доступного місячного абонементу.

Чи вигідні місячні абонементи?
Чи виграють клієнти Sport Life та сама мережа від нововведення? Якщо дивитися на питання з погляду відвідувачів, то зиск очевидний. Насамперед це пов'язано з тим, що фінансове навантаження при купівлі абонементу суттєво знижується. Місячна вартість відвідувань залу з доступом до басейну в клубах мережі в середньому нижча за ціну абонементу у звичайний бюджетний зал у великому українському місті, до того ж без басейну. При цьому важливо враховувати рівень комфорту та технічного оснащення фітнес-клубів. Дуже небагато фітнес-клубів можуть запропонувати професійне кардіо обладнання та силові тренажери такого класу, як Sport Life. Тому, обираючи між звичайним тренажерним залом у спальному районі і давно вже ставшим культовим для українців Sport Life багато хто віддасть перевагу фітнес-клубам популярної мережі.

Чи буде вигідне введення місячних абонементів компанії? Без сумніву. Ще рік тому можна було б сумніватися, але зараз, коли потік бажаючих тренуватися перетворився на струмок, таке рішення можна вважати оптимальним. Український фітнес-гігант, змінюючи умови відвідування, дещо знижує свою планку та вступає у конкурентну боротьбу за клієнтів із залами, які раніше не могли вважатися суперниками на ринку послуг.

Не виключено, що революція у фітнесі, про яку говорила на прес-конференції віце-президент SportLife, станеться буквально. Звичайні зали будуть змушені щось робити, щоб утримати клієнтів, яким буде набагато цікавіше клуб високого рівня, де встановлені преміальні тренажери для фітнесу, а також створені всі умови для комфорту відвідувачів.

Чи можуть бути такі рішення негативні наслідки? Важко прогнозувати, оскільки ринок України вперше зіткнувся з карантинними обмеженнями і аналогій проводити просто нема з чим. Можливо, що підвищення доступності залів мережі розчарує деяких VIP-клієнтів, яким подобалася особлива «елітарність» Sport Life, але це явища навряд чи вплине на доходи мережі. Загалом прогнози щодо нововведення лише райдужні і залишається перечекати літній сезон затишшя та увійти восени, коли абонементи купуються особливо активно. Незабаром ми побачимо – чи мали рацію маркетологи найбільшої української мережі і чи зможе нововведення повернути до залів та басейнів відвідувачів.