Система Абонемент – це програмний комплекс, розроблений спеціально для максимально ефективного та простого управління підприємствами фітнес-індустрії. З його допомогою не тільки значно спрощується схема ППЗ (платіжно-пропускної системи), а й вирішується ціла низка інших, більш глобальних завдань. Система автоматизації фітнесу оптимізує дії персоналу та автоматизує ключові робочі місця підприємства: ресепшн, офіс продажу, фітнес-бар, сауну, каси та, звичайно ж, тренерський склад. Комплекс «Абонемент» включає велику кількість інструментів для ведення бізнесу, яким фахівці дають дуже високі оцінки.

Найбільш затребуваними функціями системи «Abonement» можна вважати базові функції менеджера, адміністратора та касира, а також ключові для бізнесу функції об'єкта, що управляє. Тепер ми хочемо розповісти про всі можливості цього продукту по порядку.

Функції менеджера
Використовуючи систему, менеджери фітнес-клубів та спортивно-оздоровчих комплексів можуть виконувати швидко, точно та ефективно такі види робіт:

Оформлення договорів із клієнтами;
ведення бази даних відвідувачів;
Планування робочих дзвінків, зустрічей та нарад;
обслуговування корпоративних клієнтів;
Робота з бонусами, знижками, акційними продуктами та програмами лояльності.
Функції адміністратора
Адміністратор фітнес клубу, в якому використовується система автоматизації «Абонемент», отримує можливість швидше виконувати свої функції із набагато меншим навантаженням. Частина рутинної роботи, яка раніше забирала чимало сил і часу, програма виконує сама. Оптимізуються такі процеси:

Реєстрація відвідувачів;
Аналіз відвідуваності клубу клієнтами;
Моніторинг залишку коштів на персональному рахунку клієнта;
Нагадування про Дні народження клієнтів, про завершення терміну дії карт, статус, заморозки абонементів;
Розклад усіх занять у актуальному вигляді;
Контролює видачу безконтактних карт та ключів від шафок.
Функції касира
Касир фітнес клубу – відповідальна посада, безпосередньо пов'язана з грошима. Тому дуже важливо виключити з роботи цих співробітників людський фактор та забезпечити якомога вищий рівень автоматизації. Система Abonement для тренажерних залів України підтримує у цій сфері такі функції:

робота з кількома юридичними особами;
формування фінансових звітів;
Продажі, як з оплатою готівкою, так і через депозити та картки банків;
Суворе дотримання податкового законодавства.
Функції керуючого бізнесом
Але, поза всяким сумнівом, найважливішими опціями програмного продукту можна назвати ті, що адресовані керівнику. Управління фітнес-клубом із застосуванням системи «Абонемент» дозволяє частково або повністю автоматизувати такі важливі завдання:

Формування графіків, розкладів та табелів;
Нарахування зарплат, премій та інших винагород співробітникам;
Контроль взаєморозрахунків як усередині компанії, так і за її межами;
створення звітів за результатами роботи, завантаженості клубу та його окремих підрозділів, а також з кадрових питань;
Складання планів продажу;
Точна та розгорнута аналітика.
Серед переваг цього програмного забезпечення варто акцентувати увагу на наступних:

Підтримка різного обладнання, як широко поширеного, так і абсолютно нового;
Висока гнучкість налаштувань, що забезпечує максимальну адаптацію системи під індивідуальні особливості підприємства;
Можливість підключення широкого спектру зовнішніх пристроїв: турнікетів, сканерів та іншого обладнання контролю доступу;
Відмінна локалізація, яка враховує специфіку роботи в Україні: грошові одиниці, мову, особливості бухгалтерської системи та оподаткування.
Якщо ви зацікавлені в тому, щоб ваш бізнес процвітав, а співробітники працювали ефективно, система «Абонемент» - це саме те, що вам потрібно. Фахівці компанії ТОПФІТНЕС виконають автоматизацію фітнес клубу, з впровадженням усіх необхідних вам програм та модулів. Якщо ви використовуєте нестандартні, передові методи ведення комерції у сфері фітнесу, то система «Абонемент» може бути легко адаптована для потреб вашої компанії завдяки своїй відкритій архітектурі та високій гнучкості. Ми не просто встановимо вам і проведемо його інтеграцію в існуючі системи, але й навчимо його використання. При потребі, ваша компанія може укласти договір на абонентське обслуговування або здійснювати одноразові виклики налагоджувачів. На всі види робіт, пов'язаних із встановленням та адаптацією системи Abonement компанія надає офіційну гарантію. У нас ви знайдете не лише професійний підхід до роботи, а й найдоступніші ціни на системи управління фітнес-клубом в Україні.

Системи «Абонемент», встановлені нашими спеціалістами, вже успішно працюють у фітнес-клубах Києва, Харкова, Кривого Рогу, Львова, Миколаєва. Щоб дізнатися більше про можливості системи керування фітнес-клубом «Абонемент», зв'яжіться з менеджерами TOPFITNESS.UA. Наші консультанти нададуть максимум корисної інформації про продукт та наочно продемонструють його роботу.