Вивчення ринку – запорука успішного старту
Будь-який бізнес починається з вивчення ринку та знайомства з конкурентами. Фітнес не є в цьому відношенні винятком і перше, що потрібно зробити, це якнайбільше дізнатися про тренажерні зали, що працюють у вашому місті. Потрібно вибрати свій сегмент ринку, де є можливість працювати і залучати клієнтів, бажано, щоб серед ваших послуг були унікальні пропозиції. Сьогодні, коли фітнес-студії служать своєрідними клубами за інтересами, знайти свою «родзинку» не так уже й складно.

Ви можете, наприклад, організовувати заняття для майбутніх мам, відкрити зал сквошу або додати до тренажерів для фітнесу обладнання для занять боксом або карате. Але не забудьте, що вам потрібно не просто те, що не пропонує ніхто, а саме напрями, які будуть потрібні. Важко розраховувати на популярність дитячого спортивного клубу в центрі міста, де довкола одні торгові центри та офіси. А ось обладнати зал пінг-понгу та кросфіт-зону є сенс – серед офісних працівників ці види спорту мають попит.

У фітнес-індустрії розрізняють сегменти преміальний, VIP, середній та економ. Досвід показує, що найбільш затребуваними є фітнес-студії середньої цінової категорії. Купити обладнання для фітнесу у такий зал можна відносно недорого, а доступна ціна абонементу забезпечить широку аудиторію відвідувачів. Якщо у вашому клубі будуть ще й деякі «фішки», наприклад, кардіо-силові аеродинамічні гребні тренажери, то це зробить шанси на успіх бізнесу ще вищими.

Вибір обладнання для фітнес-студії
Серед безлічі турбот, що виникають перед підприємцем, який відкриває тренажерний зал будь-якого класу, однією з основних завжди буде підбір та купівля тренажерів для фітнесу. Якщо ви не хочете викинути гроші на вітер, вибирайте обладнання серед професійних моделей. Навіть якщо ваша студія зовсім невелика і не розрахована на щільний потік клієнтів, комерційні тренажери позбавлять вас постійного спілкування з сервісними центрами та постачальниками запчастин. Крім цього, аматорські тренажери, функціонал яких майже завжди урізаний, навряд чи викличуть захоплення у відвідувачів.

Для студії фітнесу знадобляться кардіо тренажери, силове вантажоблокове обладнання, тренажери для роботи з вільними вагами, а також штанги та гантельні ряди. Обов'язковими для будь-якого залу та клубу є бігові доріжки, орбітреки та велотренажери. Великий попит мають також лижні тренажери, інтерес до яких з кожним роком тільки зростає. Взагалі, останнє десятиліття можна назвати ерою симуляторів у фітнесі, оскільки популярними стали не лише симулятори веслування та лиж, а й сходи-клаймбери, а також спідбайки Real Ryder з високою точністю велогонки, що імітують на шосе. Ви не помилитеся, якщо доповните базовий комплект обладнання своєї студії найпопулярнішими новинками ринку.

Ефективне просування фітнес-студії
Навіть найкрутіший комплект тренажерів для фітнесу буде абсолютно марним, якщо про нього не дізнаються потенційні клієнти. Тому просування своїх послуг над ринком потрібно звернути особливо пильну увагу. До комплексу заходів, спрямованих на розкручування вашого бренду, повинні входити такі пункти:

Створення імені студії. Воно має бути простим, але в той же час оригінальним і незабутнім;
Якісний фірмовий стиль. Щоб результат був якісним, варто звернутися до фахівців – до студії дизайну або фрілансерів;
Виготовлення зовнішньої реклами. Як мінімум фітнес-студії потрібна вивіска та гарний складаний рекламний щит, який стоятиме біля входу;
Просування в Інтернеті. Солідний бізнес повинен мати власний сайт, але на початковому етапі буде достатньо груп вашої компанії у соціальних мережах.
Щоб залучити клієнтів, потрібно проводити рекламні кампанії з роздачею листівок, розповсюдженням інформації через міські ЗМІ та розміщенням роликів та банерів в інтернеті. Створіть унікальну в ціновому та якісному відношенні пропозицію та повідомте про неї якомога більшу кількість людей. Не соромтеся – розкажіть, які новинки тренажерів для фітнесу є у вашому залі або які ексклюзивні послуги ви можете запропонувати. Перші місяці краще не проводити акцій і не влаштовувати знижки та дисконти – гроші для вас, напевно, не будуть зайвими.

Колектив спеціалістів
Без команди професіоналів у вас, напевно, нічого не вийде. Щоб фітнес-студія приваблювала клієнтів, вам потрібні досвідчені інструктори, які зможуть організувати групові заняття, так і індивідуальні тренування. Хороший тренер з фітнесу необов'язково високооплачуваний фахівець. Ви можете знайти дівчат і хлопців з досвідом роботи, але без високих спортивних титулів і карколомних портфоліо.

Також вам знадобиться адміністратор, який працюватиме з клієнтами і, можливо, технічний персонал – прибиральниця та людина, яка візьме на собі клопіт про такі важливі дрібниці як мастило тренажерів, ремонт сантехніки, заміна дверних ручок тощо. Для цього, спочатку, цілком може підійти пенсіонер, який має досвід роботи з технікою, який живе неподалік і зможе приходити в міру потреби.

Якщо ви ухвалили тверде рішення поринути в бізнес пов'язаний із фітнесом, але не знаєте, як відкрити тренажерний зал в Україні, компанія ТОВ «ТопФітнес» готова стати вашим надійним помічником. Ми маємо 14-річний досвід організації бізнесу у фітнес-індустрії та брали участь у створенні десятків клубів, студій та тренажерних залів у різних містах країни.