ВАЖЛИВО!!!
У випадку, якщо це трапилось, вам не слід приймати цей товар від перевізника. Необхідно сфотографувати та зробити відео-фіксацію виявлених недоліків, написати відмову перевізнику у вигляді скарги та направити нам запит про обмін / повернення.
КУПІВЛЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
УМОВИ ОБМІНУ:
Правила повернення товару:
- якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу.
РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ:
- розрахунки із споживачем провадяться виходячи зі сплаченої вартості товару на час його купівлі;
- гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору;
- в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Перелік та зразки необхідних документів:
Для обміну товару належної якості споживач має право направити письмову заяву (зразок заяви) на адресу продавця з доданими до неї документами, що підтверджують факт придбання товару у продавця, а саме:
- розрахунковий документ з позначкою про дату продажу (касовий чек тощо);
- технічний паспорт (в разі гарантійного терміну з позначкою про дату продажу);
- висновок експертизи (у випадку її проведення).
Підстави для відмови:
- товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
- товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів";
- звернення не відповідає встановленим вимогам до звернення, передбачених Законом України "Про звернення громадян".