Давно минули часи, коли клієнти самі шукали тренажерний зал. Сьогодні, коли конкуренція на ринку послуг для краси та здоров'я дуже висока, лише грамотне просування фітнес клубу здатне залучити відвідувачів. Але для того, щоб кошти та сили, вкладені в рекламу тренажерного залу, були витрачені недаремно, потрібний комплексний підхід, а також облік деяких специфічних особливостей бізнесу.

Реклама фітнес клубу – як і раніше, ефективний інструмент продажів

У випадку з фітнес клубом будуть працювати всі основні прийоми збільшення продажів, відомі в комерції з давніх-давен, але прийняті з поправкою на специфіку підприємства та сучасні технології. У тому випадку, якщо клуб позиціонується як тренажерний зал біля будинку, проводити рекламні кампанії в різних районах міста немає сенсу. Масштабна інформаційна підтримка закладу принесе користь лише перед відкриттям, а потім, коли фітнес клуб почне повноцінно працювати, краще зосередитись на аудиторії, яка мешкає у найближчих кварталах. Плакати на стінах, листівки в поштових скриньках і роздача флаєрів, як і раніше, є відмінним способом розповісти про ваш бізнес.

Окрім традиційних та цілком очевидних заходів, розкрутка фітнес клубу в Україні вимагатиме й інших активних дій:

  • Проведення спеціальних заходів – це чудовий спосіб налагодити двосторонній контакт із потенційними клієнтами та зацікавити їх. Це можуть бути змагання, показові виступи, семінари авторитетних фахівців зі світу фітнесу – все залежить від вашої фантазії та, зрозуміло, можливостей. Заходи рекомендується проводити не рідше ніж раз на 3 місяці.
  • Інтернет маркетинг. Сьогодні жодна серйозна компанія не обходиться без офіційного сайту. Не варто робити ваш тренажерний зал винятком – сайт фітнес клубу має з'явитися в мережі одночасно з початком ремонтних робіт у приміщеннях зали та почати працювати на благо справи негайно. Також не варто ігнорувати створення груп та сторінок у популярних соціальних мережах та розміщення рекламних текстів та банерів на популярних міських ресурсах.
  • Рівень обслуговування. Інформація про якість послуг дуже ефективно передається від людини до людини, причому, на жаль, найчастіше цим каналом поширюються негативні відгуки. Важливим інструментом збільшення продажів у будь-якому фітнес клубі є постійне покращення обслуговування та технічного оснащення. Інформація про таку подію як придбання тренажерів від відомого у світі бренду, напевно, швидко облетить округу та залучить нових клієнтів.
  • Залучення рефералів, або як називають цей спосіб маркетологи – Buddy Referrals (Запроси товариша), випробуваний спосіб збільшення відвідуваності фітнес клубу. В основі цього способу, що успішно використовується в усьому світі, лежить залучення нових клієнтів через вже існуючих. Відвідувачів зали за кожного наведеного нового клієнта заохочуються знижкою на абонемент, подарунками або бонусами, які після накопичення можуть бути витрачені на додаткові послуги, спортивне харчування та інші подарунки.

Чому йдуть клієнти?

Не секрет, що збільшення продажів у комерційному тренажерному залі – це не лише залучення нових відвідувачів, а й збереження старих. За статистикою, кожен фітнес-клуб України в середньому втрачає на рік до 50% клієнтів. У числі «втрат» чимало тих, хто почав тренуватися «за компанію», а також відвідувачів, які розчарувалися, не отримали фігуру Аполлона за два тижні. Але також сюди входять і ті, хто вирішив змінити клуб через низький рівень підготовки інструктора, відсутність комфортних роздягальень та душових, несправне обладнання та хамське ставлення персоналу. Всі ці люди не розчаровуються у здоровому способі життя – вони йдуть до конкурентів, роблячи їх сильнішими і, зрозуміло, багатшими. Втрата кожного клієнта – це серйозна проблема, адже експерти підрахували, що залучення нового відвідувача потребує у 5 разів більших витрат сил та фінансів, ніж утримання одного постійного.
У зв'язку з цим, слід пам'ятати, що збільшення продажів у фітнес клубі – це насамперед утримання постійних відвідувачів, а лише потім пошук нових. Кожен атлет, що тренується в залі, стає рекламою вашого закладу, залучаючи своїм прикладом рідних, друзів, колег і просто сусідів. Аналітики вже підрахували, що у середньому «сарафанне радіо» дає клубу до 100 нових відвідувачів на рік.

Як ми вже говорили, далеко не останню роль популярності фітнес клубу грає якість парку його тренажерів. Компанія ТОВ «ТОПФІТНЕС», яка більше 10 років займається постачанням висококласного обладнання в тренажерні зали та спортивні клуби України, пропонує купити професійні силові тренажери та кардіо обладнання для фітнес клубу. Наша продукція напевно припаде до душі вашим клієнтам і вони розкажуть про її функціональність та якість своїм друзям та близьким.